zaterdag 21 april 2012

Vieze handen

Afgelopen weekend naar een stempelbeurs geweest in Zeist en weer mooie nieuwe dingen gekocht voor mijjn art journaling. De flesjes zijn spray inkten waar mee je veel kunt doen. Deze zijn net uit en zijn zo bijzonder omdat ze felle kleuren hebben. 

Je ziet dat ik voor de spray inkt verschillende sjablonen heb gekocht en een nieuw boek op A4 formaat à 9,50. Je kunt hier met acrylverf en aquarelverf in werken dus dat is wel heel fijn.

Zaterdag avond had ik samen met mijn vriendin een B&B geregeld en daar hebben we gelijk met onze nieuwe spullen gespeeld. Ik heb stempels gebruikt en  een leuke zwart/wit tape en als ondergrond mijn aquarelstiften uit geprobeerde en de hoeken is met sprayinkt gedaan.

Van de week wat ondergronden gemaakt op aquarelpapier en ja daar horen vieze handen bij. 

Nu nog er iets mee gaan maken :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten